• WawaCraft

        • Bierzemy udział w WawaCraft.
          Jest to program dla uczniów warszawskich szkół
          z wykorzystaniem edukacyjnej wersji gry Minecraft
        • #CODEWEEK

        • Włączyliśmy się do globalnej Akcji "Europejski Tydzień Kodowania z #CodeWeek".
        • Dzień Bezpiecznego Internetu

        • Bierzemy udział w globalnej Akcji „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!” i należymy do lokalnych organizatorów DBI.
      • Świąteczne ozdoby z wykorzystaniem długopisów 3D

    • W dniach 09-13 października nasza szkoła brała udział w międzynarodowym wydarzeniu #CODE WEEK.
      W tym czasie wszystkie klasy na lekcjach informatyki zajmowały się kodowaniem. Korzystaliśmy z różnych dostępnych narzędzi i platform, w zależności od wieku i umiejętności. Uczniowie trenowali kodowanie rozwiązując różne łamigłówki i szukając najlepszych rozwiązań. Każda głowa była pełna ciekawych pomysłów i wszyscy świetnie się bawili.

       

       

    • „Narodowe Święto Niepodległości” to dla każdego Polaka ważny dzień. 

      Czy można patriotyczne tradycje polskie połączyć z ekscytującą, a zarazem edukacyjną zabawą informatyczną? Jak najbardziej! Aby przybliżyć ten ważny dla Polski dzień, uczniowie w trakcie lekcji informatyki zostali zaproszeni do nietypowego zadania. Mieli okazję poczuć emocje związane z zabawą w escape room, pogłębić swoją wiedzę o historii Polski, ale także zrozumieć znaczenie niepodległości i święta 11 listopada.

       

      •  

        W środę, 15 czerwca 2022 roku poznaliśmy zwycięzców stołecznego konkursu na „Najciekawszą mapę edukacyjną WawaCraft”. III miejsce zajął zespół z naszej szkoły! Ada Ludwisiak 7a i Leon Ludwisiak 8a, pod opieką nauczyciela informatyki, Agnieszki Czarneckiej stworzyli w grze Minecraft: Education Edition mapę edukacyjną HistoWawaCraf (dotyczącą historii Warszawy). 

        Serdecznie gratulujemy i zachęcamy wszystkich uczniów do udziału w kolejnej edycji konkursu!


         

    • Tegoroczny DBI odbywał się pod hasłem „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”
      Miał na celu zachęcenie wszystkich do aktywnego uczestnictwa we współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online. Nasza szkoła jak co roku uczestniczyła w tym przedsięwzięciu i jak co roku podjęliśmy szereg działań propagujących bezpieczeństwo w sieci, promocję pozytywnego wykorzystywania Internetu, ale przede wszystkim szerzenie kultury szacunku. Najmłodsi uczniowie tworzyli plakaty przedstawiające zasady bezpiecznego użytkowania Internetu. Starsi uczniowie przypominali i utrwalali te zasady poprzez grę edukacyjną Interlandia, kurs "Misja Bezpieczny Internet"  oraz filmy edukacyjne Owce w Sieci. 
      Galeria zdjęć

    •                                                                                                               

       

                                       

      •  

        ROBOTYKA

        Na zajęciach uczniowie odbyli zajęcia z robotyki. Posłużyły nam w tym celu roboty Dash marki Wonder Workshop.
        Uczniowie mieli okazję kierowania robotami poprzez aplikację na tablecie oraz obserowania pracy robotów wykonujących zaprogramowane polecenia. Dodatkowe liczne umiejętności robotów, jak reagowanie na głos, poruszanie się i wydawanie dźwięków, sprawiły, że zajęcia stały się jeszcze ciekawsze.

          

         

         

        HOLOGRAMY 3D

        Na podstawie otrzymanych szablonów, uczniowie tworzyli własne folie holograficzne w kształcie piramid, które to następnie  wykorzystywane były podczas odtwarzania hologramów 3D z urządzeń mobilnych. Zajęcia spotkały się z dużym zainteresowaniem uczestników, a wykonane samodzielnie folie powędrowały do domów.

         

        PĘDZIEL 3D W PROGRAMIE GIMP

        Z wykorzystaniem programu GIMP uczniowie uczyli się wykorzstać narzędzie "pędzel", aby utworzyć efekt 3D.
        Wykorzystywane były do tego nie tylko kolory, ale również inne elementy graficzne. Efekty pracy wszystkich zachwyciły.

         

        PROGRAMOWANIE 

        Zajęcia rozwijające umiejętność programowania, przeprowadzone zostały tym razem z wykorzystaniem platformy partners.disney.com.

        KREATYWNE PROJEKTY GRAFICZNE W GauGAN

        Dzięki ciekawej platformie online GauGAN, uczestnicy zajęć mieli okazję stworzyć niezwykłe i nietypowe projekty graficzne. Platforma ta bowiem sprawia, że malowany przez nas obraz z wykorzystaniem różnych efektów, znanych ze świata rzeczywistego, staje się zupełnie niepowtarzalny i fantastyczny. 

         

         

        EKSPERYMENTUJEMY Z GOOGLE

        Niejednokrotnie już mieliśmy okazję przekonać się o kreatywności Zespołu Google. Podczas naszych zajęć wykorzystujemy również platformę online experiments.withgoogle.com, kryjącą wiele ciekawych rozwiązań. Z których z nich korzystaliśmy:

        WŁASNE CYFROWE KOMIKSY

        Podczas zajęć uczylismy się korzystać z nowo poznanej platformy online storyboardthat.com, stworzonej do projektowania własnych, ciekawych historyjek komiksowych. Doskonała nauka połączona z zabawą. 

         


         

      • Lekcje j.angielskiego z Guizlet

      • Podczas lekcji z Panią Agnieszką Saczuk uczniowie utrwalają słownictwo za pomocą platformy Quizlet.

        Taki sposób powtórki z elementem rywalizacji bardzo spodobał się naszym uczniom.

           

           

        • Gramatyka j.angielskiego z Jasiem Fasolą

        • Kto powiedział, że nauka gramatyki musi być nudna? Pani Agnieszka Saczuk podczas lekcji j. angielskiego utrwalała Czas Present Continuous na podstawie filmiku, w którym główną rolę odgrywał Jaś Fasola. Wszystkie dzieci uwielbiają postać Jasia Fasoli, dlatego taka forma powtórki, z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego, sprawiła dzieciom wiele radości. 

          Galeria zdjęć z tej lekcji

        • Tablica multimedialna i platforma Quizlet

        • Podczas lekcji języka angielskiego uczniowie przypominali sobie słówka z wykorzystaniem multimedialnej tablicy oraz platformy quizlet

          Wspomniana platforma jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, idealnym do powtórki słownictwa na lekcji jak i w domu. 

            

           

           

        • Lekcja historii z wordwall.net

        • W ciekawy i innowacyjny sposób przeprowadzone zostały lekcje historii, prowadzone przez p. Katarzynę Marcinkowską. Uczniowie pozyskiwali wiedzę o demokracji szlacheckiej z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i platformy wordwall.net. 

        • Lekcje j. angielskiego z platformą KAHOOT

        • Uczniowie uczestniczyli w lekcji języka angielskiego z wykorzystaniem platformy Kahoot. Jest to bezpłatne narzędzie służące do tworzenia i przeprowadzania interaktywnych quizów, przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych i stacjonarnych. Młodzież utrwalała poznane słownictwo, zagadnienia gramatyczne, a przy tym mieli mnóstwo zabawy.

           

          Galeria zdjęć z tego wydarzenia